05 oktober 2011

04.10.2011

Idag har vi bare kost oss inne :) deilig! Var trøtt siden dennis startet dagen før 06:30, men jeg sov med han på forniddagen, så jeg ble uthvilt til slutt :) men når kl begynte å nærme seg 17 var jeg rastløs, og tok med D ut, vi var en tur på rema, så møtte vi Rita en tur, hun spiste på mc.Donalds så tok vi en latte på evita og D fikk litt melk før han sovnet!

Etter det dro vi en tur på city og bare tittet- jeg kjøpte 2 rosa sløyfer- så vi støttet brystkreft, da har vi gjort en god gjerning idag også :-) jeg ga den ene til mamma, og den andre skal D ha på vogna si!

Når vi kom hjem fikk D litt mere mat før jeg la han for kvelden- jeg tok en dusj og så på BB i reprise! Nå er det natta på meg også

Natti natt

Ps A har vært stille idag og godt er det- det er vi bare glade for :-) ingenting fungerer der uansett

Ingen kommentarer: