03 oktober 2011

03.10.2011

Idag startet dagen som vanlig litt over 08- helt greit når Dennis er som en sol <3 vi gikk ut å møtte Cecilie som skulle få Isam hjem fra mammaen sin idag, da fikk mammaen til Cecilie se dennis for første gang! Han er jo alt 4 mnd og 11 dager =) stas altså

Etter det dro vi for å ta en kopp kaffe- smakte ikke noe serlig idag :( aner ikke hvorfor, men fikk i meg halve iallefall, det som var nedturen med dagen var at melken til dennis- all melk hadde lekket ut i stelleveska, faen Ass men bra det er skinn da var det bare å tørke over med en våt klut og nå er den som ny

Pappaen til dennis kom også på besøk idag, ble ett par timer- han lånte kameraet mitt så han fikk tatt bilder av bilen sin som han skal selge
Han koset masse med dennis, ga han mat og fikk han til å sove før han dro- deilig for meg!
Han ga dennis 500 til så nå har Dennis 1000 kr fra pappa som jeg skal kjøpe gave for, han vil at dennis skal få ett smykke O.l og jeg syns det er kjempe snilt og koselig av han! Jeg blir så glad når han bryr seg om mini seg- hehe!!

Etter alt dette dro jeg og sove dennis ut! Møtte Rita på lyst og små snakket litt før hun ble med oss på Rimi, jeg kjøpte middag og sånt brød som jeg skal lage på 1-2-3 men den må stå 60 min i ovnen da! Jaja da steker den seg iallefall selv og godt er det

Dennis fikk grøt og melk til kvelds og nå sover gullet mitt og jeg har fått med meg dagens BB så nå et det natta på meg ogsåååå, gleder meg bare til å finne sengen

Ny inholdsrik dag imorgen med Tarzan som jeg ikke kan vente med å starte på :-)

Natta til liten og stor fra meg og baby D <3

Ingen kommentarer: