06 oktober 2011

For en dag- gått i etttttt!

Dagen startet litt over 09-faaaaaantastisk! Dennis fikk grøt + melk før jeg la han igår og vettu han sov helt til 0530, da fikk han melk og sov til 9, deretter sto vi opp og kl 0945 fikk han en ny flaske!

Vi stelte oss og tok en tur ut, satt litt med Rita på carinas, dennis fikk mat og ny bleie, før vi dro på Grønland og møtte cecilie, tok en kaffe og plutselig sto Aleks forann oss, han hilste og smilte til dennis, og han satt seg ned med oss i 5min, før han måtte gå til frisøren- han hadde vært å trent- ca 10 min etter at han hadde gått kom Nina forbi, faen altså! Kunne ikke hun ha kommet forbi når Aleks satt med oss da!?

Men hun gikk bare forbi oss- haha hu er fitte Ass, men glad hun ikke sa hei elr noe

Noen timer senere kom Lejla,
Hun, jeg, dennis og Amira tok en kaffe før vi trippet hjem kl 19!

Nå er jeg utslitt :p

Ingen kommentarer: