03 desember 2009

...fantaaaaastisk dag<3 02.12.09

jeg hehe sov heeelt til kl 16 :P tok en kaffe på lyst. Der var i.. han og jeg bestemte oss for å finne på noe
(han er fra kosovo) en kjempe gutt.. vi satt oss i bilen hans og kjørte rundt og pratet. vi dro fra lyst ca 1930, vi pratet masse og bare kooooste oss.. tilslutt bestemte vi oss for å dra til drammen :P ååååååh for en nydelig by.. broa var bare heeeelt fantastisk, den lyste blått og lilla og de hadde pyntet hele byen med masse lys, vi var innom seven og kjøpte kaffe og børek, siden det var -7.3 grader ute satt vi i bilen og spiste og vi kjørte bare rundt og tittet på drammen, jeg er fasinert over den byen enda :P men det er jo ikke så rart, byen var himmelsk..jeg ble posetivt overrasket, vakkert vakkert.. når vi sto inne på seven i drammen sa hadde jeg hjertet litt, men bare litt i halsen, som dere veit bor N i drammen og jeg var livredd han skulle dukke opp på seven mens jeg og i var der, sjansen er jo minimaaaaaal, men jeg tenkte med min flaks så dukker vel han opp, men jeg har spart opp masse masse karma så det skjedde ikke :D i og n kjenner hverandre men dem veit ikke at jeg kjenner dem begge hehe og det har jeg ingen planer om å fortelle dem heller!!!
men i er bare heeelt motsatt av n, i spanderte alt på meg, selvom jeg ville betale for meg selv, haaaallo jeg er ikke vant til sånn luksus og jeg skjønner nada enda, i var snill jo, enda han er kosovo-aøbaner, hva skjer liksom.. hm nej ikke veit jeg men akkurat nå så trengte jeg dette. det var så deilig å være sammen med en så forståelsesfull gutt og det gikk ann å prate med han.
jeg var ikke hjemme før 00 tiden, og jeg glemte lommeboka mi i bilen til i, så nå føler jeg meg heeelt lost her jeg sitter, uten penger, ikke har jeg penger på mobilen min og nada med røyk, så dette var vel den sure svie, etter en sååååå fantastisk kveld!

natti natt

Ingen kommentarer: