02 desember 2009

hm..

først og fremst!!!

N er en dritt, en forpult en også tralalalala.. nok om han.. :D

idag er det Tirsdag 01.12.09 og jeg har ikke gjort stort, bare jobbet fra 16-24. linda har mast, ganske mye om at jeg skal komme bort på ivars til hun og david, men jeg klarte å rooooo meg unna, jeg vil ikke, siden N sitter i døra, så jeg dro bare rett hjem jeg

på søndag 29.11.09 var jeg og marie ute en tur, siden jeg jobbet til 22 bare.
først var vi en tur på queens, tok en øl.. men der var det døden, så vi datt inn på Ivars.. uuups jeg hadde lovet at jeg aldri skulle dit, men Marie kom med forslaget, aleks i døra og det var bra, N jobbet bare fra 18-22 så han slapp vi heldigvis unna, og der var vi heeeelt til dem stengte.. jeg og marie satt med david (broren til linda) linda jobbet så ho satt ikke med oss, men mammaen til lainda og david satt med oss men det er jo en selvgøle og hun er ok, jeg kjenner jo ikke hu.. jeg og marie drakk vodka og vi danset masse og røyket masse, en helt ok kveld, men på slutten så klarte marie å søle masse øl i fanget mitt, men jaja sånt skjer..
så aleks (dørvakta) var en knupp som svippet oss opp i eiriksgate..

mandag 30.11.09
ja da var jeg og marie ute igjen, men startet mye tidligere. først mono, så cafe sør, så dattera, sa hei og tok en røyk med N og fetteren utenfor ivars, marie ville så absolutt ikke inn på ivars idag.. hm jaja samma for meg, glad jeg egentlig slapp. så vi tok en siste drink på olympen og kl 01 ja da var vi sengeklare :D

idag snakket jeg litt med Navar, åååååh han har jeg savnet han er bare snill han, men når jeg tenker over det, så er alle myyye snillere en N, mot meg da.. sa jeg skjønner ikke hva jeg driver med når det gjelder han, når det kommer til han så er det bare bortkasta tid og energi.. men jeg overlever, jeg er bare sliiiiiiiiten..

natta!

Ingen kommentarer: