06 desember 2009

prøve å glemme....

N NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! dette kommer det ikke noe godt ut av, nå skal jeg bli vanskelig jeg også, skikkelig gi faen modus, mest av alt så vil jeg bare bytte nummer.. glemme glemme bare bli ferdig med han for godt liksom!!

nå skal jeg bare holde meg unna! dette blir for dumt for meg..
han kommer aldri til å forandre seg, han er og blir en dritt! jeg må bare få trøkt det inn i mitt sinsykt store og tykke hue, jeg er ikke dum jeg skjønner at han gir faen, og det er også det jeg skal gjøre nå, blir ikke lett men jeg skal faen meg klare dette :D jeg bare må, dette sliter meg i filler..
det var gøy så lenge det varte men nå har han mistet meg! kanskje han får opp øynene sine da, man veit jo ikke hva man har, før det er borte

Ønsk meg lykke til ;)

Ingen kommentarer: