04 august 2009

Mandag 03.08.09 og natt til tirsdag 04.08.09.


Jaja idag har jeg egentlig ikke gjort stort. Jeg og bamse fikk se sperringer fra politiet og etterforskere som jobbet. Vi gikk og fikk tilogmed lov av politiet og gå under sperringene dems. Det var en skyte episode i jens bjelkesgt igår kveld. Altså 02.08.09 og han ene døde. Politiet fikk meld 22.22 og var på plass kort tid etter, han ene som ble skutt, en somaler på 37 år døde kort tid etter kl 22.57. Ikveld møtte jeg Mostafa på jobben og vi tok følge hjem. Vi endte seff opp på ivars, NA sto i døra og spurte om vi ville ha noe å drikke. Nina tok en solo og jeg, eh he fikk i meg tre øl, jeg ble seff brisen. Temmelig også. Og vi ble der til dem stengte. Tiden bare fløy. Kl 0330 fulgte jeg og bamse nina til carlberner. Jeg syns det var det beste. Jeg følte meg skikkelig full, og da ville jeg gå av meg fylla, hater å kjøre seng. Så jeg gikk til carlberner og hjem igjen, men nå ligger jeg i senga og det går fremdeles rundt. Og jeg er fremdeles svingstag. Så den turen hjalp lite. Men men lite å gjøre med. Btw så savner jeg nik noe enormt, lurer på hvordan han har det osv men men han kommer hjem når han kommer, lite å gjøre noe med. Men glad i og savner han noe enormt, natta klem fra tøyen

Ingen kommentarer: