02 august 2009

hjemme fra jobb :)

da er jeg endelig hjemme fra jobb, og første helg i august er overstått med glans :D bare 4 helger igjen nå, pluss en mandagskveld... natten i natt gikk bra, men ikke noen Albanere innom, overasket jeg!!! ikke noen spess kjente innom inatt, bare noen veldig få, men utrolig deilig å ha sånne netter også, Alex fra ivars var innom da, men det var bare koselig, spanderte en pizza på han inatt igjen, syns han fortjente det..

nå er jeg bare sliten, godt jeg skal ha fri fram til helgen igjen, må lade opp litt jeg nå..

hmmm, mensen min har ikke kommet heller, litt men bare litt nervøøøøøs :S jeg hadde mensen 28juni-04juli, og ifølge sånnderreder kalender skulle jeg hatt eggløsning ca 12juli, og jeg koste med søten min 18juli, jeg tror dette har gått bra men uansett så er jeg litt shaky, men men det er bare meg, mensen kommer og alt er ved det vanlige innen 14dager....

nå skal jeg prøve å få meg noen timer på øyet, sov ikke noe før jobb natt til lørdag og jeg sov kunn gra 1330-18 igår, så nå føler jeg meg temmelig klar for senga mi.

natti<3

Ingen kommentarer: