01 august 2009

Natt til 01.08.09...


Da er første jobbnatt i august over. Den gikk greit, jobbet med ann. Litt uvant at ikke nik ringte å vekket meg, og at han ikke stakk innom, elr sendte noen meld, men man blir vel vant til det også, siden han skal være aborte noen uker, og jeg skal jobbe hver helg denne måneden. Men fetteren hans er her og han kommer jo innom å sier hei, pluss alle kompisene de har felles, så helt overlatt til meg selv er jeg nå ikke ;) P og U var også innom en tur inatt, og P var ved sitt gamle-jeg. Selvom det er en stund siden han har vært innom. Han dro meg bokstaveligtalt over disken med bare en arm, han løftet meg rundt, banket meg litt, og bar meg litt til. Det møtet med han kjente jeg for å si det sånn. Når jeg skulle på jobb natt til idag, så valgte jeg å IKKE gå forbi ivars, selvom NA sto i døra, jeg føler at det er det tryggeste når søten er på ferie, tro meg det blir mye bla bla bla. Og jeg vil ikke at ting skal komme ut feil til søten når han kommer hjem. Grunnen til at jeg velger å gjøre det er forbi at han og jeg hadde en samtale forgje helg over tlf velogmerke men enn dog. Der sa han ting som ikke jeg gidder å gå inn på her. Men at jeg velger å gjøre som jeg gjør nå, ja det er det en veldig logisk forklaring på. Nå venter en ny natt med marie, er sliten men dette går. Jeg skal bare jobbe 5 timer, så jeg er ferdig kl 05, isteden for 08 og det er litt digg. Jeg forventer at halve kosovo kommer innom men så lenge jeg har tunga rett i munnen og en flytevest i nærheten så kommer dette til å gå bra. Jeg begynner å bli vant til detta nå. Sayonooora enn så lenge ;)

Ingen kommentarer: