09 august 2009

08.08.09


Da er enda en helg over i august :) bare 2 og en halv helg igjen, det vil si 5nattevakter til ;) fikk fri natt til 30august av marianne, fordi jeg og nina skal i bursdag til P. Vettu, ikveld ringte søte meg fra kosovo, men jeg sov, så fikk ikke svart, men han hadde sendt meg en meld også, ikke noe spess, han skrev bare: hei, ring meg på dette nummeret imorgen, det er meg niki. Åh jeg ble helt i ekstase her, han ringte 2232, men siden han hadde sendt meld og ba meg ringe imorgen tenkte jeg ok. Og gadd ikke svare, nøyaktig en time senere, kl 2332, ringte han igjen, men han virket ikke helt happy.. Han spurte om jeg hadde det bra, og om jeg hadde fått melden han sendte. Noe jeg sa ja til, og så ba han meg ringe han imorgen. Hmm egentlig er jeg litt skeptisk nå, aner ikke hva jeg har gjort feil:-P saken er den, at jeg tok ett par øl med fetteren hans på torsdag 06august, og da syns jeg det er litt merkelig at jeg får en tlf fra en ikke så veldig blid gutt, 2 dager senere, men men. Jeg finner ut av det senere idag uansett, selvom jeg gruer meg bittelitt... Over til noe annet, jeg løp etter P. Inatt haha så han fra seven, fikk skikkelig juling, han slang meg oppå en stein, og han smalt til innimellom, fikk streng beskjed om at jeg bare hadde å dukke opp på bursdagen hans. Så han meg på seven den kvelden skulle jeg få skikkelig juling. Nå er jeg så trøtt at jeg nesten blir kvalm. Så nå skal jeg se en film. En shopoholikers bekjennelser, noe jeg gleder meg stort til ;) igår så jeg Marley & Me. Åh gud som jeg GRÅT. Har aldri gråtet så mye over en film, saken var den, at siden jeg er hundeeier, så kjente jeg meg skikkelig igjen, jeg kunne virkelig føle sorgen dems og ja alt, jeg kjente meg igjen hele tiden, siden jeg har hatt lusk siden han var baby, og til idag. Og jeg bare elsker han over alt på denne jord. Så den filmen får en 6er av meg, og jeg skal ut å kjøpe når den kan kjøpes Hehe. Nå er det natta her, må få meg noen timers søvn før jeg skal ringe søte, gruer og gleder meg ;) natti

Ingen kommentarer: