10 august 2009

Søndag 09.August 2009.


Jobbet til 08 imorges, men var ikke hjemme for 09, sov ett par timer. Møtte Rita ved 17 tiden og tok en kaffe. Kom hjem og sov ett par timer til, var helt skutt. Våknet litt over 21, da bestemte Rita og jeg oss for å ta en kveldstur med lusk. Jeg hadde jo lovet å ringe nik idag så kl 22.23, tok jeg mot til meg, og gjorde det, det gikk kjempe bra, vi snakket og snakket, han hadde det veldig varmt, kunne ikke gå ut på dagen osv, og han lurte på hvordan været var her hjemme,. Jeg var også ærlig med han og sa at jeg hadde tatt noen øl med fetteren hans på torsdag, og han lurte på om det gikk bra da, joda gikk bra men vi forstår jo hverandre ikke. Men men. Han sa at han skulle bytte nr imorgen, fordi det var så mange som hadde dette nummeret her osv bla bla bla. Og da sier jeg til han at, jammen jeg skal ikke plage deg jeg, men det var vist ikke det han mente da. Han sa han skulle sende meg en meld elr ringe imorgen, så skulle jeg få det, blir spennende å se. Hehe han er litt søt også da. Han spurte om jeg savnet han elr ikke. Aww seff savner jeg han, og da måtte jeg jo stille det spørsmålet tilbake, om han savnet meg, og han sa ja, hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg ikke ringt deg osv. Lille janne er veldig glad nå :) sendte han en natta meld nå ikveld også, fikk svar: sov godt søta, snakkes imorgen. Klem. Åh jeg er så glad i niki'en min<3

Ingen kommentarer: