18 august 2009

Livet er bare.... Om dagen ass.


Aner ikke hvor jeg skal begynne, igår så kom tony innom jobben min ved vakt slutt, og spurte om jeg ville komme på ivars å ta en kaffe, planen var seff å liste seg forbi, men lettere sakt enn gjort. Tok følge med marie og han kom løpene ut fra ivars etter oss, og vi bestemte oss for å ta en drink med tony og tim. Snakket litt med han dørvakta på ivars, kjenner han ikke, iallfall ikke enda :) han spurte om hvor gammel jeg var, og når jeg sa 25 så bare smilte han godt og sa at jeg så ut som 17, 18 år. Maks 18. Hihi. Vi drakk bare en drink før vi gikk hjem. Litt smart må jo vi være også. Og han dørvakta ga meg en klem, snill han da. På vei ut fra jobb igår ble jeg stoppet av sec også, faen. Ikke det at jeg har noe å skjule, men bare ett helvettes tiltak. Bli ransaka osv, føler meg nesten kriminell jo. Men men bra de gjør det på en måte også da. Nik hører jeg heller ikke nada fra, men det gjør på en måte ikke noe hel. Er bare sliten av alt om dagen. Vil bare gi opp på en måte. Savner han utrolig mye og skulle ønske at han kunne ringe elr sende en meld til meg, men som jeg sa til han også, at jeg ikke skulle plage han, det skal jeg også holde. Han får ta kontakt om han vil og føler for det, jeg er bare lei, drita Lei for å si det mildt, men jeg håper han koser seg og har det bra, for når han kommer hjem igjen så skal jeg ikke være så imøtekommende.. Jeg kaster snart inn håndkle.

2 kommentarer:

Hilde sa...

du aSsa! søta miii! savner deg masse, og har noe jeg må fortelle deg! hehe slapp av, er ikke noe hel-dramatisk, eller litt på en måte, men sånn bra, fremgang liksom! :) love u!

Unknown sa...

ja, åh jenta miiiii<3 nå må vi treffes, vi har sikkert hundre ting å snakke om :D hva med en kaffe elr øl snart, bare sånn for kosen sin skyld???? love you<3