20 august 2009

Forvirra og usikker :(


Jaja fremdeles nada fra mr.big, men ingen bombe, og det går, hevnen er søt. Igår elr natt til idag var jeg på seven med marianne og marie, satt i bakgården og drakk. Snakket litt med vakta på ivars. Hyggelig fyr. Seff var tim, tony og jimmi der, skjønner ikke, men Ok, dems lever og ikke min. Nina jobbet så ho fikk ikke blitt med på vår lille bakgårdsfest, men ann cecilie og typen kom en tur da. Når det kommer til de to, så har jeg ingen komentar. Tim va vist innom seven hele tiden inatt, og til slutt så traff jeg på han, og da var han temmelig full, og jeg inviterte han likså godt inn i bakgården til oss andre, og ga han ett glass med sprit:) og han ble jo enda fullere, og jeg klarte ikke stoppe å le av han, og sa at jeg skulle sladre te nik, og etter att jeg hadde nevnt navnet til nik, så stoppa ikke tim, da skulle han ringe nik, og han sa navnet niki minst hundre ganger, og hver gang tlf hans ringte så sa han niki niki niki, jeg begynte å bli gal, nummeret før jeg ba han holde kjeft på godt norsk... Tony prøver hele tiden å spleise meg med tim, virker som om de har ett oppdag å utføre før nik kommer hjem, men den saken skal jeg ta opp med nik, for den slags gidder jeg ikke. Jeg er ikke sånn jente som nik tydeligvis tror jeg er, og sånn testing gidder jeg ikke jeg liker nik, og bare han, men det finnes faktisk en grense...

Ingen kommentarer: