16 august 2009

Nam nam kake...


Syns så synd på meg selv om dagen at det er kvalmt, men det går. Fremdeles stille fra nik, men ingen bombe ;) jobbet jo natt til idag, sliten ass. Mye kaos og Hassan og jeg måtte tilkalle onkel politi, pga en skadet mann. Var innom ivars og leverte to pizza til alex, hele gjengen til nik satt seff der, alt fra tim til tony men gikk greit, ga tim en klem og tok en slurk av ølen hans Hehe. Navar sto i døra, og jeg snakket litt med han også. Før jobben igår, så ringte hakim meg, han er hjemme fra ferie og ja alt begynner å bli det samme gamle igjen. Satt litt på jadoré med han før jeg løp på jobb. Nina kom fra tyrkia igår også, elr inatt da. Og jeg ble så glad for å se ho igjen, så jeg fulgte henne hjem etter jobb. Nå skal jeg hoppe i dusjen, jeg jobber kveld imorgen fra 16 til 24, helt alene og det er litt trist, men det går. Natta fra meg

Ingen kommentarer: