26 januar 2009

lørdag 24 og snndag 25 januar 09



lørdag 24.01
idag har jeg bare sovet av en merkelig grunn, sov til kl 14, dro med mamma og bamse til mormor og bestefar og spiste middag, kom hjem ved 1530 tiden og la meg til å sove igjen (tror jeg trengte det) sov heeelt til kl 23, stelte meg litt og gikk ut med bamse, H sto ute og snakket litt med, han spurte om jeg hadde sovet og han spurte om jeg akkurat hadde våknet, og hehe det hadde jeg jo,tror han så det på meg, og ærlig som jeg er, sa jeg at ja jeg har akkurat våknet og jeg har sovet i heeele dag, og vi ble enige om mjau-mjau :P

var der til ca 01, dro ned på seven og kjøpte røyk til meg og Gezim!
kom på ivars til nina som hadde ventet siden 00 stakkars, men jeg måtte cente med å komme ned pga at mamma hadde glemt nøklene sine!

var litt på ivars med nina, gezim, kine, marianne og avni! gezim skjønner at det er noe med meg om dagen, siden jeg er litt rar, men jeg veit liksom ikke selv hva det er, jeg føler bare at jeg vil ha oppmerksomhet fra han, og det får jeg jo men jeg føler at det ikke er nok, vanskelig det derre der ass, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg er som jeg er, men jeg sa til han at jeg skulle fortelle han det senere, ig det var ok for han! hehe, når jeg kom på ivars og skulle gi han røyk, og jeg fikk en klem sa han til meg; du har hatt sex du! jeg kan lukte det!! og my hæ nej nej nej sier jeg heeerrrrreeeee guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud! hehe jeg kan ikke fatte og begripe at det kan ha en lukt, men da lærte jeg noe nytt da også ;)

søndag 25.01
møtte cecilie og tok en kaffe, marianne lurte på om jeg kunne jobbe ikveld med marie, og det sa jeg ja til, klarer liksom ikke si nei jeg, om jeg kan så kan jeg og da jobber jeg :D trives jo godt på jobben og ja hehe alt der der!
jobbet med marie, og det var annerledes, har led og led i mist 4 timer :P
halal pizza spiste vi også (og det må jo bare dokumenteres ;) ) hehe jeg glemte nøkkelen til lageret inne på lageret når jeg hadde vært på do, og da tvang marie meg til å krabbe igjennom kjøleskap døra inn til kjøla, det gikk greit, men lell da!

Gezim kom innom meg på jobben, siden jeg sa til han igår at jeg skulle fortelle han grunnen til at jeg var som jeg var, tror jeg har gjort han litt forvirra med mitt behov for opmerksomhet, jeg er jo høyt og laft om hverandre, men det gikk greit og jeg fikk sakt det jeg hadde på hjerte<3

hm før jobben idag møtte jeg pedro og dama også, og det gikk ikke smertefritt for å si det mildt, der fikk jeg masse mobb ang gezim, men da svarer jeg bare med at pedro du bare antyder ting, men neeeeida, pedro sa at vi gutter vi snakker vi vettu, og han hadde bare ett råd til meg, og det var å ha kondom på innelomma så ikke gezim smelte meg på tjukka, ( litt oppgitt der ja ) men men de får bare tro hva faen de vil, det eneste jeg veit er at pedro og stine er skikkelig uvitende ;)

dette var 48 timer med fun fra min side.

Ingen kommentarer: