27 januar 2009

Mandag 26januar 09.


Har ikke gjort stort på dagen idag, bare slappet av og kost meg med bamse. Møtte cecilie ved 20 tiden og ble med ned til Rachida. Der spiste vi litt før vi dumpet bort på venner og drakk en brus. Snakket med marie og omar på seven. Gikk hjem og hentet bamse og dro og møtte nina! Ble med hun ned på seven og sto og snakket litt med nina og marie. Bestemte meg for å gå hjem med bamse men vi kom ikke lenger enn til ivars. Sto og snakket med avni og kine, Naim kom også. Var der en stund før Naim og jeg bestemte oss for å gå bort til nina igjen. Der var vi en stund og omar dukket opp igjen og det var koselig. Sto og pratet lenge før jeg og bamse bestemte oss for å gå hjem når kl ble nærmere 02. Nå er det natta her. Føler meg rimelig trøtt og sliten og det er en ny dag imorgen. Btw jeg, nina, marie og omar skal på dattera til hagen på torsdag og det gleder jeg meg masse til. Blir spennende å se om jeg og nina klarer å holde oss borte fra ivars når vi først er ute, det er noe jeg tviler på men lov å håpe. Natti-natt

Ingen kommentarer: