24 januar 2009

Fredag 23.01.09 (bildet er fra en tidligere anledning)


Møtte cecilie med Isam en tur før jobb, dro på jobb kl 16. Nadja kom ikke kl 16 elr kl 20, så hun har ikke jobb hos oss lenger men jeg skjønner marianne også! Jeg jobbet alene og det gikk greit men masse å gjøre! Pedro var innom og han var på fylla så jeg fikk eh ja juling pluss at han bet meg i øret! Nina kom å møtte meg på jobben, hun så ingen kjente på ivars, lompa elr pigale. Så vi ante fred og ingen fare og kaffe hadde vi heller ikke med oss, men på vei fra jobb ja da var plutselig alle der. På ivar, lompa og pigale. Så da var det bare for meg og nina og trippe tilbake på seven og kjøpe 5 kaffe og en te! 120 kr. Nina betalte igår og da er det min tur ikveld! Men de guttene fortjener en kaffe i dette kalde været så vi er jo litt snill også. Jeg og nina sto og snakket avni og Gezim en stund. Og det ble litt tull og fjas men det er jo ikke så rart Hehe. Ifølge Gezim så er nik på ferie, ja da er det jo ikke så rart at jeg ikke ser han, men han kommer jo tilbake og det gleder jeg meg til. Idag 24januar09. Har jeg ikke store planer. Skal til mormor og bestefar og spise middag kl 15 og møte nina kl 24 på jobb. Utenom det blir det en stille dag. Skal nok sove litt på dagen etterpå siden jeg sov bare 3timer inatt, fra 05 til 08 så jeg er temmelig sliten og kjenner at jeg trenger ett par timer til så øyet. Godt det er nina som skal ha kveldsvakt ikveld og ikke meg men nå jobbet jo jeg igår så dette synes jeg bare er rett og rimelig. Adios amigos. Btw: vinket til Hakim idag når jeg var ute på morgentur med bamse

Ingen kommentarer: