22 januar 2009

onsdag 21 januar 2009 :D


våknet ved 1130 tiden av ja hehe meg selv :D hadde fått meld fra nina om at politiet hadde ringt henne, ang den kvelden vi hadde slosskamp inne på seven, det var samme natt som brannen i urtegata, den brannen tok 6 menneskeliv, og vi hadde slossing bare en liten stund før, og siden vi hadde ringt 112 den natten tok politiet kontakt med oss (elr nina siden de bare hadde nr hennes) men det gjalt vist oss begge!

møtte nina to timer før jobb og tok en kaffe, satt også litt på ivars med pedro.
jeg dro på jobb kl 16-24. jobbet alene men syns egentlig det er veeeeldig ok

hehe når jeg skulle tømme bøtta under kaffemaskinen var den heeeelt full, og nesten umulig å flytte, derfor hang jeg opp en lapp, pedro min lille reddende engel kom meg til unsettning og bar og tømte hele dritten for meg, og jeg viste han lappen jeg hadde skrevet, han sa at han kunne se at det var en jente som måtte ha skrevet den, men det er jo sant, den bøtta er ett sant mareritt om den skulle bli for full! alban og kompisen til alban kom innom og sa hei, og det er jo kos, pluss hun jæææævla fitta som jeg hater, hun skulle ha startpakke på chess, om med min flaks ja så har hun samma nr som meg, men nr mitt slutter på 12 og hennes på 04, jaja det er egentlig ok, da kan jeg finne på mye faenskap, hm foreksempel gi hennes nr til ekle gutter som jeg ikke vil skal ringe meg da ringer de jo henne istedet, og det er bare nooooe jeg kan gjøre, men må pønske ut litt til hehe!

pedro skal gi meg juling nestegang han ser meg siden jeg ikke kom innom han på jobb, men det er jeg vant til, det eneste som er minus er at det gjør noe inn i helvette vondt, men men det man ikke dør av gjør en jo bare sterkere sant?

imorgen er det fridag og innedag, har tatt med to filmer hjem fra jobb
Dead Man's Cards og
Prom Night.

åh jeg gleder meg til å bare daffe en heeeeel dag!
det er sååå long time siden.
over og ut fra meg enn så lenge ;)men vi prekas!

Ingen kommentarer: