19 november 2008

Tirsdag 18.11.08

Hadde lovet marthe og stå noen timer på seven idag, sto bare fra 14-16 :P
på vei ned til jobben snakket jeg med H. han var bitter på rita ass! vi snakket en stund nå, og han syns det var bra at jeg jobbet så mye, ehhehe..

tok en latte med rita på lyst ved 17 tiden, og det var kos, men kaldt. kom hjem så på tv og ja bare det vanlige!

vi satt hos mousa på kvelden og drakk frukt te, nam nam naaaaaam :D var også over å hilste på Pedro, og ikke uventet fikk vi juling!

jeg skal jobbe natt hele helgen, og det skulle vist pedro også, rita måtte seff spørre hvem han skulle jobbe med og da sier pedro til ho: jeg tror jeg skal jobbe med nik, he han ser på meg og sier: jeg skal jobbe med mannen din! jeg blir helt stiv og sier nej nej, he er ikke han mannen din a? nej nej nej nej han er ikke det sier jeg da, og da bare smiler han!
han sier også at praten går fort på grønland og, uansett jeg skjønner nada, men det er nok det som er meningen.
jeg gir bare opp livet mitt jeg, dette orker jeg ikke,
nik er ikke mannen min og han kommer faen meg aldri til å bli det heller, jeg liker han ikke på det omerådet lenger.
over-og ut!!!

Ingen kommentarer: