18 november 2008

Natta:)


Nå skal det bli godt å lalle puta


ps: jeg sitter IKKE PÅ DO, men på do-lokket :D

var en tur på grønland med rita istad, eller ikveld da, vi tokk en te på grønland. jeg skal nemmelig slutte og drikke latte, jeg må ned i vekt!!!

etter en te hos mousa, dro vi over på ivars til pedro åååååh det var koselig. juling fikk vi også.

nina ringte meg mens vi satt der nede, hun hadde nemmelig lest en sak på nettavisen om en dame som hadde blitt voldtatt i heimdalsgata natt til lørdag den 15nov08, og nå etterlyser politiet 2 damer, og jeg og nina er usikre på om det er oss eller ikke, vi var ute den natta og ja vi var i heimdalsgata..

så imorgen skal nina ta kontakt med politiet, og da får politiet i verstfall bare skjekke oss ut av saken ;)

nattinatt ;)

Ingen kommentarer: