21 november 2008

ferdig på jobb :D

jobbet alene ikveld, men gikk greit.. fikk besøk hehe men ikke av noen av "gutta mine" hehe.. anja var innom, alban kom, yassin kom, omar kom og dama til pedro :P hun skulle ha 2 grill til dimos (han var vist sulten,) hehe husker jeg kjøpte det til han før jeg begynte på seven, og da sto nik i døra på ivars også, åh hehe det er lenge siden, tror jeg akkurat hadde blit kjent med nik elr no!

uansett imorgen skal jeg jobbe natt, elr natt til lørdag da hehe, da jobber jeg med nina, og søndag kveld fra 16-24, da jobber jeg med marius, det blir gøy. har aldri jobbet med han før, vi har bare møttes når han er ferdig og jeg skal på, men han virker som en koselig gutt, iallefall ifølge nadia!

nej nå er det natta her, beggner å bli trøtt!
btw: jeg har FÅTT meg sex in the city filmen ååååhjeg er happy, selv om jeg har sett den før, så er det en film jeg VIL ha i samlinga miiiiii<3

og jeg har ikke hørt ett eneste piiiiiiiiiiiiiiiiiiip fra kine, hm merkelig har ikke hørt fra ho siden forgje lørdag, når hun var innom og handlet til seg og nik, men det er kanskje det beste at jeg ikke hører no, det jeg ikke veit har jeg heller ikke vond av ;)

Ingen kommentarer: