02 november 2008

lørdag 01.11.08

sto opp litt seint idag, men bedre sent en aldri sant? møtte rita med hundene og tok en kaffe på lyst, etterhver kom også M, vi snakket og snakket og plutselig var klokken 15, og da måtte jeg løpe siden jeg skulle på jobb kl 16, formen idag var ikke noe å skryte av, fikk i meg litt mye igår og hode virket litt trangt idag, og det er rett og slett au-auu-auuuuue!!!
jobbet alene i 8timer(stakkars meg) men tiden har gått overraskende fort, Pedro var innom 2 ganger og holdt meg med selskap, han skulle bli med naim til kongsberg, der de skal stå i døra på et utested til kl 03, omar var også innom, samir kom også en tur, og det er såååå kos, jeg blir liksom såååå glad jeg når jeg får besøk liksom, MEN PLUTSELIG litt utpå kvelden og helt uventet sto nik<3 jaaaaaa NIK LIKSOM inne på seven, jeg så han ikke komme inn elr noe (var litt opptatt)og jeg ble helt stiv, trodde hjertet mitt skulle stoppe, såååå glad ble jeg, han er bare sååå nydelig, jeg fikk også en stoooor klem av han, og han fikk en sjokolade (stratos) av meg, pluss at han kjøpte telenor 150, men jeg klarte å gi han netcom, så han kom tilbake, og da smilte han og sa på en søt måte at "hva er det du driver med hehe" og da sa jeg bare at: hehe jeg veit ikke, men jeg ville du skulle komme tilbake, og han så sa jeg til han: må du gå? ja jeg må jobbe, det er masse dritt folk der, men han sa at vi snakkes og så blunket han til meg ;) åh jeg er bare glad i han jeg..
sånn da var liksom dagen min reddet og jeg har smilt siden :D og etter en liten stund kom G også innom, å han kom like brått som nik, jeg merker liksom ikke at de er der før de har vært der en halv dag og det syns jeg er litt flaut.. uansett den følelsen jeg fikk når jeg tok hode opp og så nik, den kan ikke beskrives, men jeg trodde ikke mine egene øyne, trodde liksom ikke det jeg så, og jeg tror jeg ikke skjønte med en gang at det var han heller, og da lurer jeg virkelig på hvordan jeg så ut, haha det må ha sett komisk ut for jeg følte meg helt komisk der jeg sto, og ikke skjønte hverken opp elr ned på meg selv, men jeg fikk en utrolig god følelse og jeg svever enda, nikki'en min kom innom meg idag ikke bare 1gang men 2 :D pluss at jeg fikk en stooooor klem, jeg er sååå glad nå dere aner ikke!

Ingen kommentarer: