02 november 2008

me happy :D

sov kjempe godt natt til idag, sov helt til kl 12, og det er en stund siden jeg har sovet så lenge, fikk en tlf fra kine ved 13 tiden mens jeg luftet bamse.. hun jobbet med nik natt til idag og de hadde hatt en stille og rolig kveld på ivars, fra til kl 0310, da smalt det, og det smalt ikke fra hvem som helst, men fra E han hadde nikket ned en fyr, og det smalt hvist skikkelig, politi og ambulanse kom, kine og nik trodde nesten at den fyren hadde strøket med, så kraftig var det.. E derimot han stakk, men det er jo forståelig..
kine var kjempe trist når hun snakket med meg, og redd, hun hadde nemmelig løyet til politiet og sakt at hun ikke kjente E, men men
hun fortalte også at G var drit forbanna på hu pga at hun altid sto og pratet med E utenfor ivars, men det stemmer jo, og på en måte så er jeg enig med G der!.. historien er lenger en som så, men jeg orker ikke skrive om det her, jeg er bare glad i E, og jeg tenker såååå masse på han nå, hvor er han? har han det bra? ja alt bare surrer rundt, og jeg savner han på en måte!!

men over til noe annet, jeg møtte nina kl 19 på seven, og vi gikk til mousa for å ta en kaffe, det var kos, kine sto i døra, G var der også, han vinket meg over og jeg snakket litt med han, han trengte hjelp med ett kontantkort han hadde kjøpt på seven av meg igår, og snille som nina og jeg er fikset vi det og registrerte det for han :)

jeg og nina satt ute lenge, og G forsvant opp på kotoret med sjefen på ivars, jeg satt og spionerte litt hihi på nik og kine, de satt jo ute sammen, og kine fortalte meg idag at nik hadde kjørt henne hjem inatt, men uansett..
jeg og nina flytta oss inn etterhvert, siden det var så kaldt ute, og etter en stund kom G og nik over, jeg sto mellom de begge og koste og klemte på de annenhvergang herregud det må ha sett komisk ut:P nina satt bare å smilte, nik fortalt også G om at jeg hadde gitt han feil ladekode igår hehe da lo de godt, G ba meg og nina komme over på ivars etterpå, og det gjorde vi, men da hadde nik reist, men han vinket skikkelig søtt før han dro åh jeg ble sååå glad,
jeg og nina var en stund på ivars med G og naim.. seff var pedro der også og jeg fikk gjennomgå, han løftet meg opp og holdt meg opp-ned haha pedro er en morsom skrue!
vi dro ved 23 tiden og da hadde G reist, men naim og samir var der og fikk en god klem av nina and me!

så alt i alt, dette var en koselig dag

Ingen kommentarer: