29 november 2008

fredag 28 nov 08 :)

jeg var jo ute med nina på ivars igår, så på fredagen har jeg ikke gjort stort, jeg har bare slappet av, var en tur på grønland med rita, og snakket litt med cecilie på tlf! og jeg har vært mye ute med dyret mitt!

snakket litt med kine på sms mens jeg satt på grønland, hun lurte på hvor jeg var når jeg var ute, og da er jeg bare ærlig med ho og sa at vi var på ivars, men da hørte jeg ikke noe mere fra ho!

når jeg og rita luften hundene for kvelden, kom anja, hun hadde gått forbi ivars og snakket med G og hun skulle hilse meg fra han :D koooselig, og nik sto og hørte på ;) hihi jeg kooooser meg no!
ca kl 0230 inatt fikk jeg meld fra kine, hun skrev: står m nik nå, han snakker om deg (masse kysse tegn)
han hilser til deg(kysse tegn)

åh jeg ble glad, men jeg er forvirret.

idag er det lørdag :D og jeg skal jobbe kveld alene på seven, men siden det regner masse ute, tror jeg det blir stille og det er bra :D

Ingen kommentarer: