01 desember 2008

lørdag 29.11.08 og søndag 30.11.08

ja, lørdag jobbe jeg alene fra 16-24.. ingen spessielle kom innon ikveld (like greit) elr pedro og dama var en tur innom minibanken bare, pedro kaldte meg for fyllik, men hehe jeg som drikker som en svamp liksom! slengte noen gloser tilbake men det var det! tror ikke dama hans liker meg, hun snakker iallefall ikke til meg men like greit ( renate du veit sikkert hvem ho er) hun har gått med oss på sandaker, hun heter stine elr no, jeg husker ikke ho helt, men hun husker iallefall meg, but fuck henne liksom, hun er en sur biaaaatch!!!

anja kom innom meg når jeg var ferdig på jobb, jeg så nik i døra, men gikk ikke bort pga at det var staaaaaaappa fult ute, det var ikke plass til meg og anja på fortauet der engang så vi måtte gå der hvor bilene sto!
men jeg så han og det var nok for meg, han er sååååå søt, blir gal!

søndag:
sovet lenge, fått to meld av rita men har ikke giddet å svart enkelt og greit liksom!

møtte anja og vi har vært hos hun i heeele dag, snakket masse, spist, sett film, og vi sang karoke så nå er stemmen heeelt borte.
det var såå koselig å være sammen med henne idag, vi har hatt det gøy. kom hjem ved 24 tiden og gått en kveldstur med bamse, fått meld fra kine da, hun er på legevakta staaaakar jenta, hun har hatt vondt i brystet noen dager nå så de skal måle ekg og ta noen blodprøver av ho,så hun må ligge der til oppservasjon til imorgen.. stakar jenta, men jeg tenker masse masse på henne!!!!!! nå er planen å drikke ett glass vann og sove, er døds trøtt og tørst! hihi nattinatt ;)

Ingen kommentarer: