28 november 2008

torsdag 27 nov 08

jeg, nina og anja var på ivars, ja ivars av alle steder, jeg og nina kom før anja og jeg og nina dro etter anja hihi, sååå jeg og nina var der fra 1930-0330 :P

vi hadde det kjempe gøy, og pedro sto i døra, så da gikk det greit ;) jeg drakk en øl og veldig mange long island ice tea..

etter ivars dro vi på seven for å plage alta hihi, og det ble han ikke spessielt glad for hahahaha! plutselig kom det to politimenn inn (de skulle ha mat) han ene politimannen ser på alta og sier: er det du som har ringt og da sier alta at ja, det er de to jentene der! gud jeg ble livredd, for det virket såååå ekte liksom, men alt var jo bare kødd! jeg veit liksom ikke men av en eller annen grun så var jeg klar for å bli arrestert, det hadde liksom ikke kommet som noen bombe, og jeg hadde blitt med uten å motverge meg, Men gudsjelov så var det bare tull fra politimennene og alta sin side! politiet sa hadebra til oss og jeg og nina slapp og tilbringe natta på politihuset(fyllearresten) hihi ;)

Ingen kommentarer: