14 juli 2008

MANDAAAAG!!!!!!!! janne og irene skal ha hælan i taket og tenna i tapeten, er dette lov mon tro??

idag har jeg kjøpt 12øl med turborg, 6 corona + en mega god hvitvin, og jeg har 10 rusbrus i kjøleskapet, gleder meg sååå masse til å se irene igjen, det er sååå long time nå vøtt! jeg skal også lage en god middag vi må jo ha litt i megen, hehe ellers kan dette gå riktig ille, vi vil jo ikke bli dårlige og ligge å spy hele kvelden, det er jo bare nedtur ass!

satt på lyst med rita og tok en kaffe, hun virker litt bitter, iallefall i mine øyne, nå vil hun kanskje flytte da, hun satt og gnålte om det i hele dag, hun vil flytte oppover til hedemarken, der bor søsteren hennes! jeg VEIT at hun bare prater, derfor sier jeg bare ja jeg syns at du skal flytte, det blir bra for deg, og det mener jeg ass, hadde vært digg om hun flyttet, eller i det miste tok en laaaaang derie der oppe, håper hun gjør det! og grønland skal hun ikke ned til lenger, bare hvis hun MÅ handle ett elr annet liksom, hun skal bare være hjemme og slappe av og være sammen med ahmed, jaaaaa super DUPER flott ass!
og blidere ble hun ikke når H ringte meg heller, da fikk jeg høre vøtt, men jeg bryr meg ikke,
det som er litt dumt er at han vil møte meg idag, han sa han skulle ringe etter kl 21, men jeg har en date med babyen miiin irene idag, så skal sende han en meld og høre om han kan komme til meg inatt istedenfor, eller imorgen, men han reiser på onsdag og da har vi ett prob, men uansett så kan han bestemme om han vil komme inatt elr imorgen kveld, alt ordner seg vøtt...

men nå må jeg si bye bye, skal stelle meg litt før irene kommer! sokkene mine er kliss våte siden jeg var ute i regnet i stad, så de må iallefall av og jeg må ut med søpla for der er det mat, og da mååå den kastes før det begynner å STINKE her :P er sååå lat jeg vøtt, men nå er det skjerpings..

haha lurer på hvordan det blir når jeg skal bo alene? alt kommer til å gå rett i dass, nej herre nå må jeg avslutte kl er jo masse masse allerede!

snaaaakkas ;)

Ingen kommentarer: