15 juli 2008

Nå er jeg sååå sliten ass!

irene ringte på her kl 18 =) vi drakk, spiste, prata myye og koset og skikkelig, snakket litt med H på meld og vi ble enig om at han kunne komme til meg imorgen istedet, eller det blir jo egentlig idag da, siden kl er over 04, men jeg ba han om ikke å komme sååå tidlig, jeg trenger seriøøøøst å sove lenge og mye imorgen og det var ok! irene og jeg dro ut ved 01 tiden vi, hehe og øl tok vi også med oss, men vi gjemte det i ett tre ved politihuset, de har nemmelig hulerom i de træra, og der er det PERFEEEKT å gjemme ting :P vi tok turen innom floriaglames, ok der men drinken vi fikk smakte blæ ass! satt ikke der så lenge så vi trasket bort til garage, og der fikk vi en gooood nammenam drink som heter mama mango<3 legg ble vi også spurt om ca 0245 fikk vi så lyst på pølse, så vi løøøp inn på karl johan, duret inn på den første 7-eleven vi så, der kjøpte vi en pølse hver, men den var stein hard, så den kastet vi vegge-mellom og gikk til neste seven og der var pølsene 100ganger BEDRE, men det skulle ikke mye til egentlig!

irene ville innom hawaii, hun skulle kjøpe seg dressing, men det hadde de ikke haha!, men sjefen på ivars var der, han skulle leie seg en film tydeligvis, sa bare hei til han!

så duret vi opp til politihuset og fant treet vårt og hentet øl'en vi hadde gjemt der tidligere, og de lå der de..

så satt vi oss ned ved jadore og tok en røyk og bare loket, gud å sliten vi var! når vi skulle gå skulle jeg ta opp øl'en for å sette den i kjøleskapet, men ops den gledog den knuste utenfor hos H der, og ta knuste jeg liksågodt den andre også, hehe gøy gøy!
G var ikke på jobb ikveld og det var litt kjedelig, ville snakke litt med han jeg, men NEI ikke noe G på jobb!

haha jeg og irene kjøpte maki ruller litt tidligere på kvelden og vettu hva jeg klarte? jeg tok all pepperroten i kjeften og jeg kan love deg at det er noe av det sterkeste jeg har smakt, det brandt serriøst ut av nesa mi, ille bare ass og det er noe jeg aldri gjør igjen, hey jeg lærer noen ganger av mine feil og det er posetivt, nå er det virkelig bevist, bevist at jeg er egnet til å lære noe her i livet!!

irene og jeg tok masse bilder av kvelden med kameraet hennes, skal blogge de så fort jeg får dem!

NATTA, nå skal det bli super-duper godt å sooooove<3

Ingen kommentarer: