14 juli 2008

utrolig sliten i hodet mitt, kan høre det skrangle når jeg går!

Rita lurte på om jeg ville ta en kaffe med henne på grønland, hun kom til meg ved 22 tiden, jeg sovnet mens hun var hos meg ikveld, ved 1745, og når jeg våknet ved 2115 tiden så var hun borte, hun sa at hun hadde snakket til meg, men det kan ikke jeg huske, jeg var utrolig SKUTT, sov nesten ikke noe inatt og var på jobben kl 08 imorges og tok masse retur!

satt på cafeen til mousa, P som jobbet på ivars hehe han er mega stor vøtt og jeg er så fasinert pga har aldri sett noe så stort og jeg kommer ikke over det ass! E var på ivars også!

vi satt på cafeen en stund før vi bestemte oss for å trippe over veien til ivars, jeg må altid låne doen der jeg, snakket litt med P og E kom også etterhvert, var såå mye kaos på ivars ikveld ass, P ringte politiet iallefall 3 ganger, han følte seg truet av noen som satt i en bil elr noe, og etter tre advarsler så tok politet han med seg, han satt i en bil lenger bort, P ville ha han fjernet med elr uten bil, hehe
P virket sliten og oppgitt ikveld, staaaaaakar han ass, han sa at det har gått i ett siden han kom og han kastet masse folk ut, en dame sto og grein fordi E hadde kalt henne for møkka kjærring pga hun var sååå frekk i kjeften med E og P og ja alle, og snakket om at hun skulle ringe politet fordi hun trodde det var masse pirat-taxier der og ja alt var bare bla bla masse surr og atter rot med hun kjærringa der ass
så kastet P en fyr ut, og han skulle iallefall ringe politiet på P fordi P ikke ga han nr på skiltet sitt og da måtte det seff være noe som ikke stemte,men dama hans stoppet han fra å ringe, bare lok vøtt!
jeg løp over gata for å hente maten til bartenderen da=) hehe jeg er snill jente jeg!

når kl ble nærmere 01, ville jeg hjem ass, gud jeg er så sliten i hodet mitt, rita liker jo E, så tror ikke hun var helt enig, men det driter jeg i ass, gud begynner SERIØØØØØST å bli sliten av henner også, tror jeg trenger en pause fra henne..'

hun sa ikke mye på veien hjem og da veit jeg at jeg får en meld senere på kvelden der hun skriver : tror jeg bare skal holde meg til ahmed og holde meg unna grønland, det er såååå typisk henne at hun sier det elr noe i denne duren: nå skal jeg bare drite i alt og alle, herre ass be my guest ass, jeg driter i det, det er jo altid henne som vil ned på grønland kveldstid og ikke jeg, elr det er hun som maser om det da!
nej tror vi skal ta en pause fra hverandre! nå begynner jeg å bli sliten og lei, jeg har ikke tid, energi og ork til å ta kaffe på dagen og kvelden og bare vanke med henne, nå er det jobb jobb og atter jobbing!

så får hun hilde seg til ahmed og kaffe latten sin, jeg tror det er og kommer til å bli det aller aller beste i lengden!

imorgen har jeg sååå masse gjøremål, så jeg tror jeg skal køe snart, er trøtt, dliten og lei nå ass, føler meg bare deppa!

må bare si dette, veit dere veit og er lei, men savner søøøten min<3 jeg ;)

naaaaatta klemmisus fra meg

Ingen kommentarer: