17 juli 2008

kose-kose<3 15.juli 2008

kose-kose<3
sov til kl 1145, våknet av at H ringte meg, men rakk ikke å svare, så jeg sovnet litt igjen jeg.. ca 1230 ringte han igjen og da svarte jeg, men jeg sov og det hørte han, han spurte om jeg skjønte noe av hva han sa, siden jeg hørte såå borte ut og han sa også at kl var halv ett, og SOVEEEER DU ENDA?
jeg hoppet i dusjen og han kom kl 1330, vi snakket og koste oss skikkelig, han er snill og god han =) han ble en times tid, han hadde masse masse og gjøre, han reiser imorgen på ferie og blir borte i 4uker!

møtte rita på smak og tok en kaffe! vi snakket litt og hun ble med opp til meg, vi satt oss på verandaen og bare kopet, gud jeg er trøtt og sliten ass

nå PLASK-REGNER DET UTE og det er digg ass, da blir det sove, sofaen og film marraton mee like!

Ingen kommentarer: