17 juli 2008

natt til torsdag 17juli2008



ble med rita ned å tok en kaffe på grønland, P skulle jobbe og vi gikk over til han etterhvert, snakket lenge med han, han er sååå snill og grei.. vi snakket om masse masse alle tre, jeg ble seff mobbet av rita og P massssse!
så kom han lille taxi sjåføren og da ble det ikke noe bedre, hehe men han og jeg diskuterte mye P og rita måtte le litt av oss, og jeg begynte å kverulere masse med taxi mannen, og P sa til meg:at du orker, hehe =) jeg begynte å bli trøtt ig sliten og da blir jeg vanskelig, skal liksom diskutere med alt og alle, rita hadde litt prob med å få med meg hjem, men det gikk til slutt, før vi dro så måtte jeg på toalettet, og når jeg var ferdig , sååå kom jeg meg faen ikke ut heller, såå jeg måtte ringe rita og P måtte komme å redde meg! jeg kom meg SERIØØØØØST ikke ut! når P kom så sa han at døra var åpen, men faen jeg fikk den ikke opp, da lo P og rita goooodt ass!! fikk masse store klemmer fra P, rita var bare oppgitt tror jeg, P sa at jeg ikke måtte være så sinna på vei hjem da! rita og jeg fikk en klem til hver før vi trokka hjemmover!
sovnet på 1 2 3 når jeg kom hjem! lille meg var utslitt!!!

Ingen kommentarer: