18 juli 2008

natt til fredag 18juli 2008!

dro ut med rita for å ta en kaffe kl 2230, så dro vi over og hilste på P =) var der en stund, før jeg bestemte meg for å løpe på seven for å kjøpe drikke og røyk hehe, sto på seven leeenge og snakket med nina og david (søte kolegaene miiine<3) fant ut at nina også kjenner yama, hehe laaang historie, snakket iallefall lenge med dem!

kom tilbake og da snakket jeg litt med rita og P, rita satte seg i bilen med E mens jeg og P satt ute og pratet, maria ble jeg kjent med der nede og jeg fikk meg en danse-venn =) yassor kom også og vi danset masse sammen og han spanderte sprite på meg, han kunne spandere alt jeg ville ha, men ikke alkohol, pengene hans skulle ikke bli brukt på haram, hehe!, men maria sa at hun kunne spandere en øl på meg, om jeg ville ha, og da sa jeg på kødd til yassir at hehe maria spanderer øl på meg og det er av DINE skatte-penger :P men jeg ville ikke ha noe alkohol den kvelden! drakk bare brus =)
køddet masse med P, han er sååå kul ass, og vi fikk hilse på dattera hans, hun er SÅ lik han, ser ut som hun er skutt ut av rumpa hans :P
var på ivars helt til de stengte, da gikk rita, jeg og maria innom seven og jeg kjøpte meg en calsone, var sååå sulten fulgte maria opp til løvene før vi sa god natt og jeg tuslet hjemover med musikk på mine ører og ett stort smil om munnen, har det såå bra om dagen!


FREDAG 18.07.08

skal jobbe natta i dag, fra kl 24-06 med nina =) snakket med marianne og hun sa at hun kunne jobbe natt til søndag om jeg ikke orket, men jeg måtte si ifra imorgen tidlig, jeg skal virkelig prøve å jobbe 2 nattevakter denne helgen, men det spørs om jeg får sove når jeg kommer hjem på lørdags morran! aner ikke hvorfor jeg ikke klarer å sove på dagen, dagen etter en nattevakt? gud som jeg lurer, klarer det jo ellers, men ikke om jeg har vært våken natta føre! nej gudene veit ass.. nå skal jeg prøve å få meg noen timer på øyet føre jeg skal jobbe, er temmelig trøtt nå, så klarer det sikkert, hehe natti natt ;)

Ingen kommentarer: