26 juli 2008

hot, hot og atter HOT DAG ASS! fredag 25.07.08



sto opp når rita ringte og vekket meg kl 11, da var hun på vei hjem fra P, jeg sto opp gikk ut med bamse, vi var leeenge ute, kjøpte meg vg og is-mocca, nam nam, vi koste oss masse masse i solen, snakket litt med torgeir også hehe! kl 1530 orket ikke jeg og bamse være ute lenger, det var alt for varmt, kom hjem og slappet av litt og spiste 2 knekkebrød =) fikk meld av rita og vi dro opp på lst og tok en kaffe, møtte bjørn og tok følge med han opp, han satt seg ved nabobordet :P P ringte også og han kom opp på lyst etterhvert =) da ble det juling og vannkasting på meg og rita fra P, jeg var klissvåt.. etter 2 iste på meg, 2 is-kaffe på rita og 2 øl på P tenkte vi og dra ned til P, men før vi dro slang P hele meg oppi fontena ved lyst, guuuuud hvor kaldt det var, når vi kom ned til P fikk jeg tørre klær+ ett håndkle for håret+ ett pledd jeg kunne bre over meg, og jeg sovnet momentant, og jeg fikk faktisk sove i fred uten og bli banket gul og blå av P, men rita fikk kjørt seg skjønnte jeg, hehe... men når P skulle vekke meg etter ca 90 min var det ikke med snillhet for å si det mildt!
etter dagen idag er jeg bare skutt, punktert, gul, blå og grønn+ mega trøtt og sliten.. hehe
nå skal jeg se på flhavarikommisjonen :P
nattinatt
og så ønsker vi alle P og G en goood vakt på ivars inatt hehe (NOOOOOT) :P håper de får masse utfordninger og må legge masse peep i gjærn og tilkalle snuten, good luck der nede på grønland

Ingen kommentarer: