30 juli 2008

litt av hvert fra lørdag 26.07 tilogmed onsdag 30.07.08






Lørdag var jeg og bamse en tur hos frisøren, hehe skulle fikse håret mitt, rita om og holdt oss med selskap, var hos frisøren iallefall i 2timer, etter det dro vi på lyst og spiste litt, hun egg og bacon mens jeg spiste pasta, nam ass man blir så sulten av å være hos frisøren! når vi hadde sittet der en stund, dro vi! jeg dro hjem og hun dro ned til P.. kl 19 dro jeg på jobb og jobbet alene til kl 24, rita møtte meg på jobben og vi dro og spiste på det gatekjøkkenet! etter det dro vi over gata og hilste på P og G =) var der ganske lenge, var ikke hjemme før kl var nærmere 03!
søndag!
idag var jeg bare heeelt ødelagt sov lenge og bare slappet av, kl 16 måtte jeg på jobb, da jobbet jeg med nadia ååååh hun er så søt og grei jente, elsker å jobbe med henne! fikk en meld fra rita utpå kvelden, ca kl 2330, da satt hun på ivars med P.. når jeg var ferdig på jobb dro jeg bort til dem, satt og pratet og ja, etter en stund kom maria også! jeg satt meg inne sammen med dem jeg =) og en fyr begynte å spandere på meg og maria, øl og tyrker =) ble temmelig pussa! rita satt bare ute hele tiden, hun ville ikke komme inn til oss, hun skulle nemmelig bli med P hjem! og jeg ville ta følge med de! men ved stengetider og vi skulle gå satt rita inne i den lille gangen der, på en stol, jeg begynte og snae med henne og hun avbrøt meg og sa at jeg kunne ta følge med maria, hun var ikke villig til å se på meg engang! da sa jeg til maria, kom a så går vi, og vi stakk! P måtte seff ringe meg, han spurte hva jeg var så sur for og ba meg komme tilbake, og da sa jeg nei, du kan be den kjærringa om å dra til helvette, han spurte også om hva som var feil og da sa jeg hun åpner kjeften sin!
litt senere fikk jeg en meld fra rita, og vi ble enige om å glemme hverandre =)
mandag:
var hos dyrlegen med bamse, han måtte rense ørene sine, hehe stakkar gutt! etter dyrlegen måtte jeg løøøøpe ned på jobben og ta bladretur! og legge bladene ned i esker, snakket masse med david hehekul fyr =)
på vei hjem møtte jeg seff P og han dro meg ned på stolen og der måtte jeg bare bli sittende og forklare min oppførsel igår! så dro han og jeg på køberhavner-kaffeen han tok 2øl og jeg en sprite!
etter det dro vi hjem til han og spiste middag.. såå bar det ned på ivars, han skulle feste idag han, siden det var fri-dagen hannes, jeg dro ned en tur og da satt han sammen med maria, guuud som de holdt på, kyssing og jaaa alt ass, jeg snakket mest med G og E jeg, hehe tryggest sånn! men jeg fikk skikkelig juling av P også, nå er jeg bokstavelig talt både blå og gull :( G er kjempe hyggelig da og han ba P om å ikke være så hardhendt med meg, men det hjelper jo faen ikke! kl 0315 dro jeg hjem, G ville at jeg skulle vente til han var ferdig på jobb da, sånn at vi kunne være litt sammen hehe og han kaldte meg en luring, men jeg ville hjem var såå sliten.. maria ble seff med P hjem, ikke ett pip fra rita idag, mee happy!!
Tirsdag:
på jobb kl 16, jobbet 8timer ALENE, helt alene også :( men det gikk kjempe greit..
nadia kom som nattevakt-. jeg listet meg forbi ivars, og snakket bare litt med E, før jeg løp hjem i regnet, sliiiiten var jeg.. Men jeg fikk badminton-sett på jobben idag og da ble jeg sååå glad, åh jeg har ønsket meg det sååå lenge!!

Ingen kommentarer: