25 juli 2008

godt og blandet, søtt, salt og syrlig



mandag 21juli2008..
jobbet fra 10-16, når jeg var ferdig møtte jeg P, vi var å spiste på grønland med sjefen på ivars, når vi hadde spist, dro vi alle tre til ivars, P skulle nemmelig hjelpe sjefen med no og jeg måtte vente og vente, mens jeg ventet ringte rita, og hun kom ned og jeg og rita+P dro til venner på grønland og tok en kaffe, når vi hadde drukket opp dro vi alle til ivars, P skulle hjem en tur og ta seg en dusj før han begynte på jobb, da dro jeg og rita over til mousa og tok en kaffe til, etter en stund kom P tilbake og vi gikk over til han og holdt han med selskap, vi satt og satt og bare satt og bla bla bla masse prat og tull og tøys.. rita ble kjørt hjem av E etterhvert og jeg ble igjen der nede alene, jeg begynte seff å drikke, og ble fullere og fullere, Yassir var der også og han er perfekt og kverulere med, mee like him hihi, maria var der også med en kompis og da var det pluttselig ok at rita hadde dratt =) etter stengetid satt jeg og P og drakk videre, vi satt med sjefen til P (på tordenskjold) og dama hannes.. etter mye om og men dro jeg og P også, han måtte innom seven og ha røyk, og jeg ble med P hjem, jeg var såå full og jeg sov over hos han, ingenting skjedde jeg bare soooooov og sov, våkna ikke føre 14 dagen etter altså tirsdag 22juli2008, P måtte dra ned til ivars, han skulle hjelpe sjefen med ett elr annet, og da bestemte jeg meg for å ta en kaffe med rita, hun møtte meg på lyst, guuud som jeg følte meg hehe.. satt og pratet om masse, herreguuuuud ass..bamse kom også hjem idag, så etter kaffen på lyst dro jeg hjem og dusjet og stelte meg. kl 1830 kom gullet mitt hjem og vi gikk en laaaang tur! rita ville ha med meg ned på grønland, men jeg orket rett og slett ikke, vi ble enige om å ta en kaffe på lyst og jeg tok med meg bamse, hun ble enig med P om å komme ned på ivars på kvelden, og det gjorde hun, men jeg ble hjemme og slappet av, hun var hos P hele natten og han ble med henne hjem etter jobb og de satt og snakket til kl 10 dagen etter, altså onsdag 23.juli.2008 møtte rita ved 17 tiden på lyst P kom også en tur, var bare hjemme og slappet av på kvelden, men rita dro ned til P på kvelden, igjen satt hun med han til han var ferdig på jobb og hun ble med han hjem og dro ikke hjem før kl 06 dagen etter, altså torsdag 24.juli.2008 jeg sto opp når mamma beynte å bitche meg, tok med bamse ut på tur, vi gikk opp til tøyensenteret og tok ut 200kr, jeg kjøpte meg røyk og ismocca og griseører til bamse, hun dama på joker som jeg har kjøpt røyk av den siste måneden bestemte seg idag for at hun ville se legge mitt, lord så u-proft, men jeg er jo gammal nok så ja jeg viste hun det, men jeg var forbannet! jeg og bamse dro opp på lyst så han kunne bade i fontena, mens jeg satt på en krakk og nøt ismoca'en min og leste vg(ja jeg kjøpte meg vg) måtte ha noe å lese på mens bamse badet, rita kom opp en tur og vi koste oss sammen, etter en stund kom P også =) vi satt oss på den restauranten over gata og tok en brus og pratet og koste oss, senere på kvelden dro jeg ned til P og spiste middag, nammenam biff =) jeg maserte han litt før rita kom. vi gikk alle tre ned til ivars, P skulle jobbe så vi tenkte å holde han litt med selskap =) men mamma begynte seff og bitche med meg igjen så ced 0115 tiden måtte jeg dra hjem, rita ble igjen på ivars, but i'ts ok =) jeg er trøtt og sliten uansett, blir faen ikke uthvilt heller! men nå er det skjerpings fra denne frøkna.. snart kommer N hjem fra ferie og jeg håper ikke han får høre hvor idiot jeg har vært mens han har vært borte, liker han for godt men men dette er min egen feil, jeg bare håper han ikke hater meg og lar meg få en sjanse til.. hehe tvi tvi til meg ;) og finnes det en gud så kommer alt dette til å gå bra, det ordener seg for meg vøtt, jeg er en EVIG OPPTIMIST (kan iallefall late som ;) )

Ingen kommentarer: