05 juli 2008

05.07.08 føler meg irritert som faen, aner ikke hvorfor!

da har søten min reist, fikk en meld fra han på torsdag og han sa at han savner meg, og at han skulle reise imorgen (fredag 04.07.08)..
jobbet på torsdag til 21, når jeg skulle hjem så jeg søten min på grønland, hmm merkelig tenkte jeg, men han skulle si hade til alle kompisene sine, gjett om jeg ble IRRITERT? faen han kunne vel ringt meg elr sendt meg en meld, faaaaen ass!!
han kom over gata og tok en kaffe med meg og rita :) snakket litt med han.. når han kom over sa E at til N at han skulle sette seg ved bordet til meg og rita fordi det var ikke han som var forelsket, men N + at han sa til meg du liker N sant? jaaa sa jeg, han er såå utrolig søt,
N sa at han skulle være borte i tre-fire ukers tid
savner han masse masse jeg nå!

inatt reiser mamma også, taxien kommer og henter dem kl 04 inatt, da er jeg 14 dager alene, men jeg skal jobbe en del natteVAKTER, og det liker jeg ikke, jeg skal iallefall jobbe natt til mandag og tirsdag, gruer meg masse, men håper det går bra, jeg er ikke noe nattemenneske, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaen ass!!

Ingen kommentarer: