06 juli 2008

06.07.08

hmmm,la meg kl 2345 igår jeg, men sto opp når mamma dro, kl 04 inatt og dusjet og spiste litt, kl 08 la jeg meg :P og sov til kl 1230, nå ser jeg på desperado på dvd, og har tenkt å legge meg snart igjen, jeg må jo opp kl 2230, siden jeg skal jobbe inatt fra kl 00-08 :( meeee dont like!!

skal jobbe imorgen natt også, herre jeg er ikke flink til å ha nattevakt, men det må vel gå på ett vis dette også, hehe det ligger jo litt penger i det å jobbe natt.
savner søøøten miiin<3 så masse jeg, trist når han er på ferie!!
håper tiden går fort og at han kommer hjem snart!
han sa han skulle kjøpe kort så han kunne sende meg og rita meld, RIIIITA liksom det er meg han skal sende meld til, hvorfor skal hun ha kontakt med han a? syns det er litt urettferdig jeg, elr kanskje jeg bare blir litt sjalu, veit at han ikke liker henne på den måten og omvendt, han er som en bror for henne, bla bla blaaaaaaaaaaaa!!
jeg vil liksom ha søten min for meg selv jeg!
men det kan jeg vist bare drømme etter, + at han har jo ikke tid, tid til meg.. bare jobb jobb og jobb, han tar bedre vare på bilen sin liksom, det er ekstremt sært når jeg kan bli sjalu på en død ting som en bil, men jeg blir det! han tar jo bedre vare på den en på meg!
GUTTER ER NO DRITT!, jeg er 24år og jeg er allerede lei av mannfolk.
vi er virkelig fra to forskjellige planeter og det kan jeg skrive under på!

Ingen kommentarer: