01 juli 2008

01.07.08

Måtte jobbe ALENE igår jeg, fra kl 20-24, men gikk bra, litt prob oppsto, men alt gikk greit uansett.
rita kom innom kl 2230 og hadde med seg kaffe fra mousa mmmm utrolig digg ;)hun holdt meg med selskap til jeg var ferdig..
på vei hjem holdt vi G litt med selskap, guuuud og vondt i hode jeg hadde + at jeg var litt deppa pga at jeg har fått vaktlista mi, og der er det masse massevis av nattevakter, og det er jeg ikke spess begeistret for :( men skal ned på seven etterpå å skrive under på en kontrakt så da skal jeg snakke med marthe og marianne, jeg er villig til å prøve meg på de vaktene, men tror ikke de er noe for meg ass, klarer to nattevakter på rad sånn innimellom, men ikke syv dager i strekk, det er ikke kroppen min laget for, jeg kommer til å bli helt ape av det..

måtte sende søten min en meld igår ved 1530 tiden, hører jo ikke fra han ellers skrev at jeg skulle på jobb og jobbe til kl 24, han skrev at jeg måtte kose meg på jobb og at han var ferdig på jobb nå..

G spurte meg om jeg skulle møte N før han reiste på ferie da, men det får jeg seff ikke gjort :( begge jobber jo så mye!

men jeg sa til G at : nei, skal bare jobbe jeg!

åh jeg er helt kake idag, la meg kl 03 inatt, herre og jeg får ikke sove lenger en til kl 09, sååå det å jobbe natta kommer ikke til å fungere på meg ass,
ØNSK meg lykketil!!!! jeg gruer meg som faen, om jeg ikke klarer å ro ro ro og atter ro meg unna de dumme vaktene jeg har fått!

Ingen kommentarer: