20 juni 2008

SYK.....

åh jeg er så syk :( kjempe forskjølet og en feber som kommer og går hele tiden,og jeg føler meg skikkelig SAUSA, det er utrolig SLITSOMT, iallefall i lengden.

nå har jeg ringt legen min, og har fått time til kl 1340, trenger sykemeld. sjefen min er ikke akkurat blid på meg, har vært borte en stund nå, 21dager imorgen for å være nøyaktig, men hva skal jeg gjøre? det er jo ikke min feil, og det er noe som kan skje med den beste, ikke akkurat gøy og ligge hjemme med feber, hodepine og være sausa forskjølet, hadde gjort hva som helst for å jobbe litt igjen, dette er bare kjipt ass!!

Sympati motas med TAKK :P

og så har vi søten min da, hmmm han er bare søt, men åh jeg savner han som FAEN nå! men han jobber og jobber, mandag til fredag + fredag og lørdag som dørvakt, og søndager er de eneste dagene han har fri, men da sover han pga at han er dødssliten, men det forstår jeg han veldig godt på.. uansett blir glad når han sender meg en meld om dagen jeg, skulle bare ønske, sån bittebittttelitt at han kunne sende meg en meld først, iallefall noen ganger, men han er utrolig flink til å ringe til meg sån innimellom, og da blir jeg utrolig glad.. ;)

den gutten der er bare verdens snilleste, jeg er overrasket at det finnes sånne mannfolk i verden, og jeg føler meg som verdens heldigste JENTE!! :D

5 kommentarer:

. sa...

du er i hvertfall verdens soteste jente.

Unknown sa...

eh, hehe takk, men det er jeg ikke heelt enig i da :P

Unknown sa...

renaaate er det deg, hehe??
klem søta miii<3

. sa...

ja SA KLART ER DET MEG VEL
.
og du er jo den soteste jenta i verden er du ikke

Unknown sa...

åååh såå kos, jenta miii<3 lag en blogg her du også da:P blir kos!!
hehe nja, etter deg iallefall, DU ER DEN NYYDLIGSTE JENTA I HEEELE VERDEN
PUSS PUSS DARLING<3