21 juni 2008

fortsatt syk!

hmm, dette er bare kjempe kjedelig ass :( var hos legen igår og tok noen blodprøver, han mente det kunne være allergi (gress pollen) tett i hele hode jeg, øre, nese, hals alt bare værker, og kjempe vondt i hode, pluss at jeg er utrolig utslitt! vil liksom bare sove... men fikk allergi piller på blå resept, geniaaaaalt, bare 26kr :) litt posetivt oppi alt detta negative, hehe!!..

snakket litt med søten min på meld igår, han er bare kjempe søøøøt! savner han masse jeg, men seff så jobbet han igår kveld/natt.. ikke noe jeg får gjort med det uansett, han skal jobbe der nede inatt også, og jeg begnner serriøøøøst å bli små gal.. idag har jeg ikke sendt han noe meld heller, blir spennende å se om jeg hører noe fra han, med tanke på at jeg har vært helt stille idag, men han har testet meg såå nå skal søren meg søten min også ut på en bitte liten prøve, selv om han stryker så får han ikke noen konsekvenser pga at jeg liker han for godt, da begynner jeg bare å mase igjen fra mandag, eventuelt søndag hehe, har bare hatt ett lite opphold..
men kjenner jeg meg selv, så kommer jeg nok til å sende en natta meld til han før jeg legger meg, om jeg ikke har hørt noe fra han :P

men han får pluss i boka om han er først ute med en meld idag, og 3dobbelt pluss om han tar opp tlf og ringer meg i bilen på vei til jobb ;) han har 3kvarter med kjøring inn så han har masse tid,

dette blir spennende og se, hehe tvitvi til moi :D

Ingen kommentarer: