22 juni 2008

syk, og syns bare synd på meg selv, hehe

neeeeida, hørte ikke noe fra han først igår :( sendte han en meld kl 20:30, herre jeg var så dårlig så jeg ville bare høre fra han, tiden gikk og gikk og jeg sendte tilogmed en meld til.. og kl 2243 fikk jeg svar! han lurte på hvordan formen var idag og om jeg var blitt bedre, han sa han var på jobb og han kaldte meg for kjære, veit han har mye og gjøre, men jeg blir bare deppa, jeg krever mye oppmerksomhet fra han, men herregud er det såå vanskelig å gi litt oppmerksomhet til en du liker?

og ikke nok med det, seff måtte rita trøkke trynet sitt ned til han, hun skulle møte en venninne, men ååååååh her ligger jeg hjemme og er dødssyk og hun skal ned dit, dit hvor HAN er, jeg blir jo sjalu når hun får se han og ikke jeg, dessuten så får jeg ikke nooe fuckings sympati, jeg PRØVER å være hyggelig og si at hun må kose seg og da får jeg tilbake "jaa det skal jeg :)" hva faen, hun kunne i det minste ha ønsket meg god bedring, meen neida, og jeg hørte ikke noe mere fra henne den kvelden, og ikke fra søte heller, enda jeg sendte han en ganske søt meld, men serriøøøøøøst ass, jeg orker ikke bry meg mere!

Ingen kommentarer: