18 juni 2008

18.06.08

... Savner søten min SÅÅÅÅÅ utrolig mye, aner ikke hva jeg skal gjøre, tenker og tenker og tenker på han 24timer i døgnet.. jaja sån er det vel og være betatt og glad i noen! syns det nesten er litt trist jeg, ikke noe gøy å savne noen så utrolig mye.
hva skal jeg gjøre når han reiser på ferie og BLIR borte heeeele sommeren?? min eneste sjanse er jo om jeg får lov til å bli med, men det tviler jeg stert på :(
åh dette kommer til å bli en trist sommer...

tok med meg bamse ned på grønland for å kjøpe hunde børste, på veien hjem møtte vi en kompis av E, G, og N!! sto og pratet litt med han, han skulle på jobb!

omsider kom jeg og bamse oss inn i hundeparken og da fikk jeg virkelig ranet han for hundehår, diiiiiigg digg ;)

er ikke helt i form idag utrolig vondt i halsen, den klør og verker, og jeg hoster og hoster som en gammal mann med kols:P
nå skal jeg bare slappe av, skal jobbe hele helgen, fra kl 07 om morningen, den er sååå utrolig kjiiiiip, jeg er nemmelig ikke noen morgen fugl. så dette skal bli spennende!!

Ingen kommentarer: