26 juni 2008

nå er jeg LITT happy, after all ;)

Marianne, ringte meg fra seven idag, fikk jobben jeg :D nå skal jeg jobbe imorgen fra kl 10-16, lørdag+søndag fra 08-16! ble sååå glad jeg, hehe..

er utrolig utslitt om dagen, tenker alt for mye på søten min, blir sliten av meg selv, men det er bare min flaks at han KANSKJE ikke kommer tilbake til oslo(trist, men hva FAEN får jeg gjort) er bare sjanseløs oppi alt detta jeg.

Pratet med en venninne som kjenner han like god som meg, og hun mener at han bare kødder med meg, jeg tar ikke en spøk mener hu, men hva faen, jeg syns ikke det er noe morsomt jeg, det gjør bare utrolig VONDT, og jeg blir kjempe trist, han betyr så masse, og så får jeg kanskje ikke se han igjen, jaja men er det ett tilfelle av at han ikke kommer tilbake, da kan han seriøøøøøøst BARE DRA TIL HELVETTE!

men jeg kommer til å savne han masse masse og det blir IKKE lett å komme over han!
jeg er så spess når det kommer til han, først er han verdens søteste og i neste øyeblikk er jeg bare skeptisk, misstenksom og usikker, dette er en karusell av følelser, og jeg blir bare deppa, trist og ikke minst dødssliten!
folk begynner å bli sliten av meg og sier at jeg har vært en tulling, og det er vanskelig og forholde seg til meg når jeg er som jeg er nå, og sånn har jeg vært siden jeg møtte han, og jeg har vært rar den siste mnd!! BUT, dette er helt nytt for meg også, det er aller aller første gang jeg har reagert så sterkt som jeg gjør nå, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, blir sååå sliten, mest av alt vil jeg bare sove og sove!! sliten av meg selv jeg, HE HE HE!!!

SAYONOOOOORA, enn så lenge ;)

Ingen kommentarer: