27 juni 2008

har sååå blanda følelser ang ALT, ekkelt og irriterende!!

sendte meld til søte imorges kl 09, han svarte med en gang, men han sier ikke kjære elr søte :( blir så deppa.. han har ikke kaldt meg det på nesten en uke nå (gråte) jeg overreagerer sikkert, men faen heller ass, er det så mye forlangt? sendte en meld mens jeg var på jobb idag, men nada, og sendte en meld til nå, nå ikveld, men fremdeles nada, nei serriøst jeg gidder ikke dette mere. fuck han..

jobbet på 7-eleven idag da, med marie, hun er en sååå søt jente. var bitte litt vanskelig, såå mye og sette seg inn i liksom, jeg trives veldig godt, men sliten blir man jo, nå skal jeg begynne kl 08 imorgen+søndag, hehe dette blir spennende, jeg er ikke noen morgen-fugl akkurat:P
haha det som er morsomt er at når jeg står inne på seven så føler jeg meg så hjemme,fordi mitt øye skuer ut over grønland, trodde aldri jeg skulle si dette men jeg føler meg så hjemme, hehe..

været ute nå er ikke akkurat noe å skryte av, og jeg skal opp så helvettes tidlig imorgen, må ut med lusken min før jeg går på jobb også, så jeg må vel opp kl 0630 elr noe i den duren og det er ikke gøy når det er lørdag morgen, tenker på alle som ligger under dyna si og sover og koser seg, og så må jeg ut og jobbe.

livet er bare rett og slett urettferdig!!

Ingen kommentarer: