29 juni 2008

svever

nååå har jeg jobbet hele helgen fredag tilogmed søndag, deeeilig ;)utrolig sliten,men det er en digg følelse..

måtte ned å se søten min igår kveld da :P han skal jo reise på fredag(grååååte)fikk snakket litt og klemt litt på han, hehe! men jeg måtte dra tidlig pga at jeg skulle jobbe sååå tidlig idag! men jeg klemte han sååå lenge før jeg dro+kysset han på kinnet, kunne ikke kysse på munnen siden han var på jobb :( :(visket han i øret mens vi klemte og spurte om han kom hjem igjen, OG VET DERE HVA? han har bare tullet med meg, han kommer hjem =) =) åh jeg ble såå glad og måtte spørre han mange ganger for jeg trodde ikke det jeg hørte, åh jeg ble bare overLYKKELIG.. sa også til han at jeg kom til å savne han MASSE, og han sa at han også kom til å savne meg, han skulle kjøpe seg ett kort der nede så han kunne sende meld :D han er bare verdensSØØØØTESTE!
tror jeg er IN LOVE<3<3
måtte sende han en natta meld igår kveld, der jeg ønsket han en god vakt på jobb =)
og han svarte, takk takk søta, sov godt.. åh han kaldte meg for søta igjen, mee happy.
det er det jeg sier: små barn, STOOORE gleder<3 jeg blir sååå glad for så utrolig lite om dagen, spess når det gjelder søten miiiin<3<3

Ingen kommentarer: