26 juni 2008

deppa!!!!!

snakket litt med N'en min på sms idag<3 hey, han sendte meld først, når jeg våknet hadde han sendet meg en meld!, det er gutten sin det :D han sier han skal reise til kosovo allerede neste uke, jeg gruer meg, og har sakt til han at det kommer til å bli heeelt jævelig for meg, og så sier han at han ikke skal være lenge borte, bare 3 - 4 uker.. og har han ikke kommet tilbake innen 4uker så kommer han ikke tilbake, hva faen er dette for noe???

jeg tuller ikke jeg fikk TÅRER i øynene og små gråt litt :(

har aldri likt en gutt sååååå mye, som jeg liker han!!

kryss alt alt ALT dere har for at han kommer tilbake, og ikke bestemmer seg for å bo der nede, da dør jeg!!

mannfolk er noe dritt, er de bare her på jorden for at de skal såre jenter?? hva faen er dealen a?
jeg vil ikke at N skal reise fra meg, grååååte gråte!!

Ingen kommentarer: