26 juni 2008

KAOS in my head!!

aner ikke HVOR jeg skal begynne, er dødssliten!! alt er bare kaos og jeg er MEGA forvirra :S
la meg begynne med søten min(veit alle er dritleeeei av å høre om han) men jeg klarer ikke lavær.. opperasjon om å ikke sende meld til han først ER bare å glemme, klarte å holde meg til 15:30 idag elr noe sånt, men jeg skrev bare "hei ;)" fikk seff ikke svar og da måtte jeg seff sende en meld til, men da skrev jeg noe mere, fikk svar til slutt, etter å ha vært grinete og forbanna på han, men han skrev at han savner meg :) pluss for han , hehe!!
jeg tror jeg er psykisk sjalu, blir heeelt idiot om jeg ikke får svar den første timen, og jeg kan bli kjempe sinna.. har serriøst ikke vært meg selv siden jeg møtte N'en miiiin<3 åh guuuuuud bare HJELP meg!! orker ikke dette kjøret her!
kan gå fra og være sinna og da mener JEG SIIIIINNA til å få tårer i øynene, han betyr såå mye for meg, det er rett og slett slitsomt!!
det er en grusom følelse å være sååå sjalu som jeg er, herre han gjør jo aldri noe galt og han er kjempe flink til å svare meg på meld, jeg har ikke grunn til å klage.. men men gutter er noe for seg selv uansett og jeg er egentlig driiiit lei av gutter, og det er sææært, spess når man er lei av dem i en alder av 24!!
men ting ordner seg, spess for snille jenter hehe:D la oss iallefall håpe!

over til noe annet!!
gleder meg litt til mandag på en måte, for da får jeg svar på blodprøvene som legen tok av meg, da får jeg svar på om jeg har gress pollen eller ei, rart om jeg ikke er allergisk pga jeg var jo like ille sommeren i fjor...

jaa så er det jobben min på kiwi da, hehe tror jeg har rotet det skikkelig til der, så la oss håpe at jeg får jobb på 7eleven...
har vært borte nermere 4 uker nå, og jeg har bare sykemeld for 2 dager, hehe ooooh lord, bare jeg som klarer å rote ting så inn i granskauen mye til! oppgitt over meg selv.. gud please gi meg en arbeidsmoral som jeg kan leve av i det minste da..
men jeg kan innrømme at jeg er en litt gi faen person, ikke posetivt, men tror det er veldig negativt, men men...

mamma er ikke lett å bo sammen med om dagen heller, hun er jo spinnvill, og tror hun er drit lei trynet mitt nå, men hun reiser på ferie den 6juli og da skal hun være borte i 2uker=) jiiiiippi<3 er lei henne også, så dette blir digg..
skal passe kattene til tanta mi den siste helgen de er på ferie da, og da må jeg opp til manglerud, ALEEEENE!!!! hjelp det gruer jeg meg litt til, siden jeg liker ikke å være alene på kveldene, går greit hjemme, men ikke ellers liksom..

uff jaja dette er livet mitt om dagen, bare rot og mere rot skal jeg nok klare å fikse for meg selv!! hehe

glad jeg er opptimist og ser litt lyst på ting + at jeg er en gi-faen person, ellers er jeg redd den gule bilen hadde kommet og kjørt meg på gaustad for lengst:P

så kanskje gud hadde en mening med å gi meg den egenskapen after all???????

Ingen kommentarer: