24 juni 2008

....

fikk vite at søte hadde spurt rita etter meg på lørdagen :) ett lite pluss får han i boka da.
er fremdeles syk:( blir vist ikke bra jeg! har vært ute i regnet både søndag og mandag så da er det kanskje ikke så rart, dumme dumme meg.. satt på grønland igår med rita og masse andre folk.. E, som rita liker spurte meg rett ut igår om jeg likte G elr N.. herreguuuuuuuuuuuud for ett spørsmål, seff liker jeg N og BARE han, herre jeg sender han jo meld på meld på meld, og jaaaaa jeg begynner å bli dritlei!! ikke av han men at ALLE skal bry seg, la meg og N styre på selv,

sendte han meld igår, og han savnet meg også, sendte han flere meld etter det, men fikk ikke mere svar, jeg blir bare deppa utrolig deppa, siden jeg liker han så godt, bestemte meg igår for ikke å sende han flere meld før han gjorde det, men neeeida jeg klarer seff ikke å lavære, dessværre, jeg måtte sende han en litt søt meld, men han svarer bare at: bra du er blitt frisk,klem. jeg veit ikke men jeg blir så lei når han ikke sier søte elr kaller meg for kjære, gud jeg høres ut som en utaknemmelig dritt, men det er jeg ikke. det må jo bety noe når han sender meg, han svarer iallefall, jeg spurte han om han hadde det bra? da sier han bare: jeg har det bra, men mye stress! og da skrev han ikke klem engang :( åh jeg veit ikke om jeg overreagerer ass, elr jo det gjør jeg, men jeg blir såååå frustrert siden han betyr sååå mye for meg+at jeg liker han sååå godt som jeg gjør, bare min flaks at jeg klarer å falle for en fyr som jobber,jobber, jobber og jobber, hey søndag fri men da skal han sove!!!!! før det begynner en ny uke på mandag og sån går det vist rundt og rundt, + at han blir borte hele fellesferien, skjønner ikke at jeg gidder dette, men han betyr for mye for meg!

hehe over til noe annet, var på intervju idag da =) på 7elleven, den på grønland :P er dritt lei kiwi, herre sitter i kassa i 8timer, da er man dømt til å bli gal vøtt, håper jeg får jobben på grønland, nærme hjemmet og N når han jobber som dørvakt, da får jeg ett glimt av han på veien hjem... sa at jeg ville jobbe helger da:P fra ca 16-24.. hihhi elr kanskje aller aller helst FREDAGER & LØRDAGER fra 16-24..

såååå kryss alt dere har for meg!
jeg har iallefall en god magefølelse!!!

Ingen kommentarer: