17 november 2009

trist jeg :(

idag har jeg jobbet fra 16-24! kl 1917 ringte søte meg, men jeg tok ikke opp!grunnen er at jeg har bestemt meg for å være litt hard nå! alt går hans vei, og jeg får nada tilbake, så dette er dag 1...
han kom en tur innom litt før kl 20, fikk ikke noe klem av han elr nooooe, men det er ok..
jeg jobbet og han sendte meg ikke noe meld, og jeg sendte heller ikke noe til han. etter jobb dro jeg bare uten å si noe te han, gikk ikke på ivars siden, men på den andre siden av gata, jeg ble stoppa av sec, og jeg sto og snakket litt med en dud som er mye innom seven, og jeg tror N fikk det med seg siden han var en tur ute, jeg er litt redd for å miste han nå, men skjer det så skjer det jo.. han har ikke ringt elr sendt meg noen meld i skrivende stund, så jeg er litt trist nå men tiden leger alle sår så dette kommer jeg meg over, omjeg mister han nå, men jeg har vært flink jeg også, har ikke ringt elr skrevet nooooe til han i hele dag! 10poeng til meg aka ALIIIIIIII<3

Ingen kommentarer: