15 november 2009

På hengende håret

Ja ja. Aner ikke hvor jeg skal begynne engang jeg. Alt er liksom bare rot. Jeg var en tur på bankok ikveld også jeg :) først spiste vi indisk som bare var helt himmelsk. Så tok vi to rom&cola på lyst. Jeg måtte Seff en liten tur innom søten min på jobb, bare for å si hei og gi han en klem. Aleks var back in døra igjen med han. Jeg ble overrasket men da betyr det jo at han får betalt igjen og g er tilbake. Men men nok om det. Det ble noen par drinker på bankok. Og der var det jo fult hus osv men det er jo det som er gøy. At det er liv. Jeg drev å skrev noen med søten på meld. Og så skulle jeg skrive nikmin men jeg glemte k'en så det ble nimin ups ups ups ass. Fikk svar og han skrev: hvem er nimin? Har du mange? Jeg fikk hjertet i halsen, men jeg klarte å ro meg ut og si at jeg glemte k'en. Fy faen det var på hengende håret. Snakk om å skyte seg selv i beinet. Men takk gud han forsto og nå er alt bra igjen. Utrolig trist om jeg hadde mistet han pga at jeg glemte en k liksom. Nå er det full skjerpings fra min side. Natta fra ett surrehue

Ingen kommentarer: